haticebutun arkadaşlar merhaba 4. çocukta 4/b memurum analık izin hakkı 16 haftadan fazla olduğunu duydum doğru mu her çocukta 1 ay ekleniyormuş birçok yeri araştırdım bulamadım böyle bilgi bilgisi olan arkadaşlar bu konuda bilgi verebilir misiniz
Mer93 haticebutun çoklu hamilelikte eklenir ikiz üçüz gibi yoksa bütün analık izni 16 hafta hiç bi değişme yok