Deletedmom_1003 zorlandığım pek bişiy olmadı şükür.ben özelde doğum yaptım sondamı spinalden sonra taktılar,bastırmayı,kum torbasını falan hissetmedim hiç şükür.ama ilkimde bastırmayı hissetmiştim genel anesteziydi doğumum ama onda da çok canım yanmadı.doktoruma göre benim acı eşiğim çok yüksekmiş ondan hissetmiyor ve zorlanmıyormuşum