Feslegen Mustela hariç hepsini yağdı kremdi jeldi kullandım kullanıyorum 3.aydan beri.Hiç de sabah akşam şeklinde değil, sabah öğlen öğleden sonra akşam gece elime geçtikçe bol bol sürdüm acımadım.
Çatır çatır çatladım da. Çatlıcaksan çatlıyorsun efsane cümle benim için 🤷🏻♀️