enesayazmoom Korkmalimiyim bilmiyorum akşam 8 den beri hiç durmadı haraket ediyor haraket etmesi iyi birsey dır ama saat 1.30 oldu hala durmuyor.. endişe etmelimiyim.?
Miran_56 enesayazmoom saatlerdir çok hareketli öyle hareketler yapıyor ki canımı bile acıtıyor gece 2 olmuş hala uyanık hareket ediyor 32 haftalık hamileyim
Nghnelms Sanırım bu bebeklerin belli donemlerinde böyle. Ben de öyle korkmuştum Allah’ım bişey var rahatsız oluyo da ben mi anlayamıyorum diue. Ama hareket eden bebekten korkma dedi doktorum sıkıntı yok dedi
enesayazmoom Nghnelms uyuyamıyorum kaburgama batıyor sağ tarafıma dönünce de midem bulanıyor.. sol tarafıma yatıyorum ama haraket ettiği için canımı acıtıyor
enesayazmoom Btlklnc 34+1 haftalık olduk. Tatlı falan yemedim ama akşam yemeği yedik ten sonra haraketlen di daha da durmadı. Tekme gibi değilde sürekli karnımda dolanıyor.
enesayazmoom Btlklnc umarım öyledir 😉 haraket etse suç etmese suç dimi bizde bir orta yok etmese etmiyor diye şikayet ederiz
Asyabuse Doktorumun dediği “Hareketli bebek sağlıklı bebek” 🌸 sağlıkla kucağınıza alın inşallah neşesi bol demekki bugün 🙈🙈
enesayazmoom Miran_56 ya zaten 30.haftadan beri uyku uyuyamıyorum.. bırak gündüz de uyuyamıyorum ne yapicaz böyle bilmem 🙂