ElaRose benim ilk kızım normal oldu hem de ilk ayda hamile kaldım 10 yaşında sonra ben çocuk düşünmedim derken iki sene önce kendiliğimden hamile kaldım kimyasal oldu derken biz pek üstüne düşmedik öyle peş peşe hiç denemedik ben hamile kalmaktan çocuk fikrinden korkuyordum bir ay deniyorsam üç ay ara veriyordum bence başlıca sebebi bu eşimde de sperm hızı düşük çıktı öyle olunca ben dedim gel vakit kaybetmeyelim tüp bebek yaptıralım çünkü ben 37 eşim 43 yaşında ve hamd olsun ilk denemede iki embriyo oluştu ve sadece birini transfer ettirdik diğeri dönmüş şekilde bekliyor. Korkularımın sebebi ilk gebeliğimde de çok zorluk yaşadım düşük tehlikesi sonrasında erken doğum ve şimdi bu hamileliğimde öyle zor geçiyor benim hamilelikler ama hamd olsun sağlıkla alırız inşallah kucağımıza vaktinde saatinde. Darısı sizin başınıza kendi doktorumun adını vermek istemiyorum çünkü hiç memnun kalmadım insanlığı sıfır ama ısrarla istersen özelden yazarım