mucizem_67 Güzel anneler 35+5 teyim bu hafta çok şiddetli bel ağrıları yaşamaya başladım böyle adet olcamız dönemdeki gibi daha doğuma var bebişte iyi ama benim ağrılar dayanılmaz oluyor benim gibi bu sorunu yaşayan var mı
A_cemilik mucizem_67 canım ben de 36 haftamdayım ve belime bıçak saplanır gibi ağrı oluyor ilk gebeliğim ben de merak ediyorum doğumla ilgisi var mıdır diye. Yalnız daha çok bebek hareket edince oluyor benimki
mucizem_67 @“A_cemilik”#benim ki çok hareketli maşallah onunda çok etkisi elbet var ama o hareket etmediği zamanda oluyor gece uykudan uyandım 2 kere ağrıdan ya