Seda3425 Ya kızlar ben bir haftadır kabızlık sıkıntısı yaşıyorum 31+2 sinir oldum bir haftadır da nerden baksam demir ilacı şurup kan gibi böyle rengi onu bide decavit kullanıyorum onlar yapmış olabilir mi sizce varmı aranızda kullanıp ta kabız olan
Ela4810 Seda3425 benim de demir ilacım kabız yapıyor aylardır kabızım. Kuru kayısı yiyorum birde bol su içiyorum
Seda3425 Ela4810 yaa tahmin etmiştim kesin ondandır benimde varya icmesemde olmaz vitamin degerlerime bakmadan verdi doktor neye göre verdi anlamadım ama
Ela4810 Seda3425 kuzum demir ilacını herkese veriyor doktorlar. Bebek tüm demiri alıyor anne eksik kalıyor. O yüzden sende kuru kayısı ve bol bol su iç
Bebetooooooooooo Benim ilk 1 hafta kabızlık yaptı sonra düzeldi hatta düzenli çıkmaya başladım ilaç sayesinde. Bünyeden bünyeye değişiyor demek ki . Bir de afedersiniz ıspanak yemiş gibi koku ve renk değişimi oluyor o da Demir ilacı yüzünden 😄
OzgeGndz Bebetooooooooooo koku ve renk herkeste aynı oluyor anladığım kadarıyla🤣 korkulu rüyam oldu ilaç