HavvaSonmez03 Rumish58_Reyyan kız geçer geçerrr hiç takma kafana bide Tavsiyem uygulamaya fazla girme ozaman daha çok çabuk geçer 😂bende geçmez diyodum son 50 gün kaldı
Meowmeow Nurhayat53 öyle mi, mutlu oldum. Kendi adıma umarım en kısa sürede kavuşuruz oğluma diyorum. Çok yoruldum bu süreçte. İnşallah siz de istediğiniz gibi bir doğumla bebeğinize kavuşursunuz💙