hsns Hanımlar ben bu ay 5 gün femara kullandım yarın kontrole gidicem sadece femara kullanıp ÇATLATMA İĞNESİ YAPTIRMADAN hamile kalan var mı
hsns Eaydin ne kadar güzel 🥰 ben doktordan çıktım az önce femara kullanmama rağmen büyümemiş yumurtalıklsrım adetinin 2. Günü gel iğneye başlayalım dedi