Duygucesur Camburnu61- sağlıkla kavuş. Doğum şeklin önemsiz. Rabbim kucağına almayı nasip etsin. Doğurdumm postunu bekliyoruz.🌸
Nghnelms Ben🙋 yarın kontrolüm var. Ama şu an da adet ağrısı gibi kasıklarımda hafif agrilar var. Öldürücü değil. Yarın bakalım ne diyecek ama ben yatış isteyecem artik
Camburnu61- Nghnelms ben çok ağırlaştım yürüyemiyorum artık açılmam da yok doktorum salıya gün verdi . 41 e kadar bekleyebilirmişim
Nghnelms Camburnu61- öyle ağırlaşmadim ama bilmiyorum. 3 güne bir gidiyorum bebeğim kilo alımı vs durdu plesentam yaşlanmaya başlamış. Bebeğimin gelişimi tamamlanms. Kakasını yapar diye korkuyorum açıkçası. Artık evham moduna geçtim o yüzden doktora dicem doğumu başlatalım diye
Haticesalih Ben😫 40+2 yarın kontrolüm var ama hiç bi belirti yok çok bunaldım ağırlıktan ne yapacağım bilmiyorum
Camburnu61- Haticesalih etrafımda soruyor sürekli hadi doğurmadın mı diye sanki biz içimizde tutuyoruz . Stres oluyorum
Camburnu61- Nghnelms kaka korkusu bende de var özel takipliyim belli zamanlarda gidebiliyorum . Doktor 4 cm açıklık olmazsa suni vermem diyor
Nghnelms Camburnu61- bende öyleyim. 3 güne bir gidiyorum birde Doktorum 3 saatte hareket hissetmezsn gel dedi. Bunlar da beni strese sokuyor.stresten de doguramiyom sanki. Benimki de 38. Haftada acilman yok suni sancı verip sıkıntıya girmeye gerek yok biraz daha dur bakalım dedi
Mrvgns Son 8 bizim de bende ağırlaştım stres sıkıntı beklemek çok zor allahım her gece acaba bu gece ağrım gelir mi diye yatmakdan yoruldum