Dilaraerdogann kızlar değerlerim neden böyle 14.30.28(başka biyerde vermiştim) şimdi 81 normalmı değilmi ben ne yaşıyorum sizce
Dmrbs18 Dilaraerdogann normal önce erken vermişsin kanı değer az cıkmıs hamile oldugun için değer yükseliyor iyiye işaret
MinnieMouse Dilaraerdogann 28 çıkan laboratuvar farklı olduğu içindir umarım. Eğer o değer doğruysa dış gebelik tanısı konur. Bir azalıp bir artma dış gebelik belirtisidir. Takibe devam etmeni öneririm. Aynı saat aralığında ve aynı laboratuvarda ver tahlilleri. Yoksa yanılma olabiliyor.
Dilaraerdogann Nghnelms MinnieMouse birde beni kanamam oldu kimsayal sandım bügün test verdim düşmesini beklerken 81 çıktı
Dilaraerdogann MinnieMouse 28 sabah saatlerinde verdim aynı saatlerde vermedim başka bi doktorda görsün diye valla bende anlamadım neyin nesidir