Birannebebek Kizlar iyi geceler… Tansiyon sorunundan dolayı hastaneye yatan var mı uygullanan tedavi sonucunda tansiyonunuzda bir düşme oldu mu? Doğumu gerçekleştirmek zorunda kaldınız mı? Lütfen dua edin düşün şu tansiyon
Fatmayilmaz Ben yattım bir gece 36 haftadaydım ama normale döndü taburcu oldum 14/9 ve bir kere 15/10 olmuştu şimdi 39+4 teyim bu akşamda bi anda yükseldi ama hemen düştü yine normale hastaneye gitmeli miyim bilmiyorum bebeğim hareketleri gayet iyi