Nurrlina
Bebeğim için
1 alt üst Takım + zıbın
2 patikli alt (ne olur ne olmaz )
2 tulum +2 zıbın
Bunların her birisinin içinde çorap eldiveni şapkası var.
1 kundak ( penye )
1 müslin battaniye
1 kalın battaniye
1 tane yavaş akışlı biberon meme reddi yapmayan comotomo markası (inşallah kullanmamız gerekmez ) 🙏🏻
Bu arada ben 2 çanta hazırladım düzenleyici olarak büyük değil yani çantalar , 1 tanesinde sadece zıbın- alt üst Takım - çorap -eldiven -şapka - 1 bez- ağız mendili ve penye kundak var . Bunu hemşireye vereceğim .
Diğer tulum vs fazla olan zıbınlar ekstra eldiveni çorabı hatta patiği ağız mendili bizim yanımızda olacak ne olur ne olmaz diye zaten bavul gideceği için aklımda değil yanımda kalsın diye düşündüm :))
Kendim için
1 gecelik Takım aldım elbise olanlardan bide hırkası var kalın olmayan üzerine giyilen (elbise rahatlığını çok duydum çevremden )
1 alt üst Takım aldım (yakasında emzirme özelliği olandan)
2 emzirme sütyeni (yine 1 tanesi yedek)
1 emzirme atleti
2 iç çamaşırı yüksek bel
1 paket depend
2 normal ped
Çorap 2 adet
Hastane terliği
Gümüş kapaklarımı - mochiyi - makyaj çantamı ve hastaneden çıkarken giyeceklerimi anne çantama koydum .
Daha bugün hazırladım bende tıkamıştım ütülemiştim herşeyi ama 35 de sancılar çıkınca nst de hemen bavulu da hazırladım şükür 36+3 deyiz ☺️🌸
Şu gerekli diyenleri anlıyorum ama şu gereksiz fazla almışsın diyenlere kulaklarını kapatmanı öneririm doğum süreci herkesin farklı kimisi 1 günde çıkıyor kimisi Allah korusun 1 haftada çıkıyor . O yüzden ben aklımda kalmasın istedim 🌸🌸 umarım biraz yardımcı olur