bebek_firarda travel sistemler ağır ve daha kaba oluyorlar genelde. Ben yaklaşık 3 aydır araştırıyorum kabin boy almayı düşünmüştüm ama onlarda çift yönlü kullanım olmuyor genelde yani bebeğinizin yüzünü rüzgar ya da güneş geldiğinde kendinize çeviremiyorsunuz. Bir de bebeklerin ilk aylarda yüzünün size bakıyor olması da güvenlik açısından önemli. Ayrıca bebek doğar doğmaz kabin boy arabasına koyulmuyor sanırım 6 aydan sonra binebiliyor kabin boy bebek arabasına. Bu yüzden puset almanız gerekiyor e onu da sürekli elde taşınmanız zor oluyor. Bazı kabin boylara aparatla puset takılabiliyor ama o da bana çok kullanışlı gelmedi açıkcası. Ha bir de kabin boyların tekerlekleri biraz daha küçük olduğundan sürmesinin zor olduğunu duymuştum. Bu dezavantajları düşündüğümde ağırlığının ve hantal olmasını pek umursamayarak travel sistem almaya karar verdim. Daha sonra çok zorlanırsam bebek büyüdüğünde kabin boy alırım diye düşündüm.