Kızlar hamileligimden oncede herseyden cok ürken bi insandım ve suan hala oyle en ufak bir şeyden çok korkuyorum mesela eşimin kapının arkasında olduğunu biliyorum birden görünce korkuyorum veya elime bisey değdiğinde.. bebeğe bir sey olmaz demi ya ani tepkiler veriyorum🙄