Çift isim gerçekten çileli, burada gördüğüm tüm postlara yazıyorum ama bir insanın evladına yapacağı en büyük eziyet , kendim de çift isimliyim o kadar karmaşa oluyor ki, kendi çocuğuma tek isim koymaya yemin ettim ve öyle yaptırdım kapı süsünü falan,
bir de eğer çift ismi hitap etmede kullanacaksanız insanlar direkt muhafazakar aile turnusolu olarak bakıyor, Çocuğa uzaktan “emir asaf gel buraya oğlum “ dediklerinde çevremde herkes dalga geçiyor , siz de eğer “barış beray” diye seslenmeyecekseniz bir nebze okey ama zaten “barış beray” dili zorluyor, soyadınızla uyumuna bakın derim…..
iş hayatında okulda falan inanılmaz sıkıntı çift isim……….