Gzdkl ayrıca popoya zeytinyağ sürün demedim kulak çöpüne sürün dedim yani sizin düşündüğünüz gibi komple sürün değil. Ona bakılırsa fitil , lavman daha alıştırılır şeyler benim dediğim sadece ıkınınca sürmek bana Akdeniz üniversitesinde söyledi iki ayrı Prof. Çünkü 10 günlük bebeğim kabız oldu ve ne yazıkki normal bi kabız da değil . Bazı doktorlara göre gaz çıkışı varsa neymiş 10 güne kadar yapmaması normalmiş eeee çoxuk ıkınıyo popo çatladı kanadı nesi normal bunun diyorum cevap mamadan olabilir…. Gerçekten çok çektim ve araştırdım. Ama bu yöntem ile çoxuk ilk kakayı yaptı ve rahatladı zaten sonrası geldi