Merhabalar, fikrinize ihtiyacım var 22 haftalık hamileyim bir kızım olacak Allah kavuşmamızı nasip ederse.Aslında hamileliğimin başından beri erkek hissediyordum ve çevremde olan herkes benimle aynı fikirdeydi rüyalarıma bile girer olmuştu bende o sayede bu fikire alıştım sanırım yalnızca erkek ismine odaklanıp eşim ile birlikte kararlaştırmıştık. Yalnız eşim hep kız olacağını hissediyordu ve hislerinde yanılmadı 😊 Neyse biz cinsiyeti öğrendikten sonra haliyle isim arayışına girdik ve benim ne içime sinen nede kulağıma hoş gelen hiçbir kız ismi yoktu taa ki İpek ismini görene kadar. Eski bir isim fakat ben yorucu anlamı bol olan bir isim koymak yerine hep tek ve yalın isimler tercih etmek istedim. Ve kızımın zarif, narin olarak hayal ettim hep.. O sayede içime en çok sinen isim bu oldu. Beğenenlerden çok beğenmeyen nadirde olsa bir kaç insan çıktı ve benim biraz moralim bozuldu açıkçası acaba isim konusunu tekrardan mı düşünmeliyim demeye başladım ve sizinde fikrinizi almak istiyorum sizce doğacak bebeğimin ismi İpek olmalı mı ?