HilalErkan bilgini plastiğin için teşekkür ederim bugün gittim minicikte olsa bir kese var sol tarafında dedi düşük riski için ilaç verdi 10 gün sonra kontrole çağırdı bol bol yapıcaksın dedi inşallah senin dediğin gibi olur allah seninde bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah. ❣
Hafizeipek bugün gittim daha olumlu konuştu küçükte olsa bir kese var dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi