Ssmerve10 sezeryan korkusu bende de var normal doğum istiyorum ama sezeryandan erken doğumdan bebeğin erken gelmesinden felan çok korkuyorum bunları sürekli düşünüyorum eşimde hiç bir sıkıntı olmamasına rağmen beni beğenmiyor mu aldatıyor mu aldatır mı aslında hiç öyle şeylerimiz yok ilgisinde bir eksiklik hissetmiyorum ama kaygılarım yeni başladı sayılır bir de kayınvalidemle alakalı sürekli karamsar düşüncelerim var anlaşamıyoruz kendisiyle büyük sorunlar olacak gibime geliyor bebek doğduktan sonra felan yani böyle şeyler