Busel 16 haftalık hamileyim ara ara 1 damla şeklinde evdeyken sutyen giymedigimden tişörtüm hep ıslak oluyor acaba mi diyordum bir iki üç oldu şimdi sarı tisortum vardı tam meme ucumun orası islanmis normal mi böyle gelmesi
Arzu21 Busel benimde 16. Haftada başladı akıntı 35. Haftadayım hep devam ediyor doktor normal kişiden kişiye değişir dedi
Meelisaninannesi Saglik ocagindaki ebe 30 haftadna sonra sut olusuyo demisti bi doktoruna danis bence
Busel Meelisaninannesi yanlış bir bilgilendirme yapmış kendisi 30 haftadan sonra süt oluşumu başlamaz canım daha erkenden başlıyor
Busel Arzu21 aynen damla şeklinde arada Bi damla tarzında ıslaklığı oluyor o kadar elleyip sıkmıyorum hafta içi doktoruma danışayım
Busel Meelisaninannesi aynen canım çünkü suan doktoruma sordum mesajla evet sütun gelebilir çok normal sıkma dedi
Cubukmakarna Benim ilk hamileligimde 17 de gelmisti sadece sıkmamak lazımmış. Doğumdan hemen sonra da sütüm geldi. Süt geleceğine işaret diyen de var. Şimdi 26. Haftadayım yine başladı:)