Em0s 31+4haftalık hamileyim göğüs kafesimin altı çok ağri yapıyor özellikle yana yattığım zaman sağ sol farketmez bel ağrısı bacak ağrısı biliyorum ama göğüs kafesi ağrısı (grip nezle veya üşütme yok)
elifsgr Em0s bebek baskı yaptığı için ağrıyor benim ilk hamileliğimde çok ağrı yapardı bilmediğimden kesin kaburgam kırıldı orası yara oldu der dururdum bebeğin oraya baskı yapmasından kaynaklanan bişiymiş