Berelfgun bende hiç bişey anlamadım bu işten her gitmemde alttan muayene oluyorum açılma varmı diye bakıyorlar hemde düzenli sancılarımda çıkıyo ama baya bekledi artık 40 hafta oluyoruz ve açılma falan yok doktorum 41 haftaya kadar normal dedi ama ben yoruldum 🙅🤦