vaveylaaa19 Kizlar 25 haftalık gebeyken gittim bir dahaki kontrolüme doktor 5 hafta sonra gel dedi ama ben 7 hafta sonra ancak gidebiliyorum. Sizce bir sıkıntı olur mu
Aselsmoms vaveylaaa19 ayy bende ilk defa uzun süredir gitmiyorum en son 22+3de gittik 28+0 olduk yarın kontrolümüz var hareketlerini hissediyorsan bi sorun da yoksa korkma canım 🤗
Ozlem_00 Aynen bişey olmaz o haftalar pek tehlikeli olmuyor genelde bende aynen sizin gibi yaptim cinsiyeti öğrendikten sonra bir buçuk ayda bir giderdim şimdi 37 olduk 2 3 güne bir