Twinssmom Biraz bebeklerde şişlik oluyor doğumdan sonra onlarda inince kiloları düşüyormuş sanırım onu mu düşünerek kuveze alacagız dedi kii nasıl karar verdi doğmadan, benim doktorum 2 şer kiloya geldiklerinde bir sorun olmaz Allah’ın izni ile demişti, kiloları ve haftalarıda iyiymiş aslında merak ettim