Benimde her ay göğsüm şişer agrirdi hamile olacağım ay bel ağrısı dışında belirti olmadı 2 gün kala idrar testi ile öğrendim 2 gebeligimide yapıp negatif çıktı diye oraya bırakıp sonra baktığımda gördüğüm testlerdi ikiside sonradan hastaneye gidip kan verdikten sonra anlardım çok çok erken umutsuzluga sakın kapılma ender insanlar o kadar erken anlar bekle en azından 2 gün kala veya gününde yap testi bence geç döllenme de olmuş olabiliyor çünkü