Melike_1616 Bursa çekirge dorukta doğum yapan varmı bilgi almak istiyorum bende doğumu orda yapicam memnun kaldınız mı ? İlgi alaka nasıl
Sibelsu Ben ilk çocuğumu 2 sene önce çekirge dorukta yaptım çok memnun kaldım şuanda 15 haftalık hamileyim bu bebeğimide orda doğuracağım