Bebeğe güden damarlarda dırenc centık olan anneler coraspın kullandınız mı kaçıncı haftaya kadar kullandınız kesınce sıkıntı yaşadınız mı kestıgınız sureden doğuma kadar 23 haftadan berı kullanıyorum 34 de keseceğim ama kesmeye korkuyorum sorun yaşarım dıye 2 Farklı doktorda kes dedi perınotolıj ve kendi doktorum da dahil bu zamana kadar gelısımınde problem yaşamadım önden gıttı bu zamandan sonra yaşarım diye çok korkuyorum