Guzelanne56 canim korkutmak istemem ama benimdr o aylarda oldu ilk gebeligimde. Gecer sandim 3 gun o aciyi cektim. En son basamiyordum bacagimin ustune doktora gittim , malesef pihti atmisti bacagima. Sonra bir ay kalkamadim bacagimin acisindan. Kan sulandirici igne kullandim doguma kadar , ve ikinci hamileligim. Hamileligimin basindan beri kan sulandirici kullaniyorum. Allah korusun ihmal etmeyin boyle seyleri hemen doktora gidin.