gzmnur91 Bu hastanede yakın zamanda doğum yapmış ya da yapacak olup fiyat bilgisi bilen var mı fiyata neler dahil ?
gizemkarla gzmnur91 cevremdekı herkes oldu cok memnun o sebeble bende orda olacagım. Normalde sezeryan 32 , normal dogum 29 ama benım doktorumla anlasmalı oldugu ıcın normal dogum 17 sezeryan 19 . Kısmetse bende 26 kasımda sezeryan olacagım 🌸
gzmnur91 mysweetbabyy aradım zaten net bilgi alamadığım İçin burdan soruyorum. Yaşamış olanlar memnun mu ayrıca diye…
gzmnur91 gizemkarla doktorunuz kim acaba o hastane içinden bir doktor mu dışardan mı fiyatlar çok pahalı gerçekten diğerlerine kıyasla yani doktorumuz bize 10 bin falan demişti şu an 34. Hafta da bu rakamları duymak şaka gibi geldi…
gizemkarla gzmnur91 malesef öyle hersey her dk artıyor sacma sapan hastaneler almıs basını gıdıyor onları duyunca burası artık normal geldı bize :) Doktorum dısarıdan klınıgı olan bir doktor ama tüm acıbademler ile calısıyor . Burak Özköse
gzmnur91 gizemkarla bilgiler için çok teşekkür ederim. Benimde doktorum dışardan acıbademlerle çalışıyor.
ztrkk Ben de o hastenede doğum yapacağım kısmetse. Doktorum dışardan bir doktor. Suda doğum için 18 bin demişlerdi bakalım Aralık ayında artmaz inşallah.