papatya-0 gördüm ama ben testlerı degılde 2 günde bı degerlendırmenızı tavsiye ederim sacece teste bakarak degerlendırme yapmayın dıger gunlerı de degerlendırın 2 günde bı ılıskıde tutması cok daha kolay çünkü sperm vücutta 72 saat yaşıyor her türlü denk geliyor yumurtanın da ömrü 24 saat bazıları sadece yumurtlamayı degerlendırıp dıger gunlerı es geçiyor 13 kasımda ılıskı oldu ıse 15 de tekrar olsun bu sekılde gıdın bence