Ebruerdi59 Gmzttran_1 32+6haftalığım 🌸 sık sık tuvalete çıkıyorum. Çok hareketli bebişimiz. Şuan nasıl uyuyacağımı düşünüyorum 😁
Ebruerdi59 Gmzttran_1 eh tabi heyecan,korku karışık duygular içerisindeyim😁 26aralıkta sezeryan olacam
Gmzttran_1 Ebruerdi59 kendi isteğin mi bebek kilosundan ötürü mü seçtin sezeryanı hep olumsuz yönde yoruyorlar her doğumun bi zorluğu var tabiki bizde ocağın ilk haftasında inşallah 🙏🏻
Ebruerdi59 Gmzttran_1 ben sezeryan istedim normal doğuma cesaret edemedim açıkçası gerçi her iki doğumda zor ☺️
Mery103 Gmzttran_1 14 aylık bı kızım var sezeryan olmuştu net değil daha ama doktorum normal doğum olabileceğini söyledi en azından normali denemek istiyorum ama içimden bi ses araları yakın olduğu için sezeryan olur yine gibime geliyor