cansualisa sana birşey anlatayım eşim Adanalı biz Adana’dan İstanbul’a yelirken araba kompel yemin ederim mülteci doluydu. Biz esimle.bebek puseto ortada darala daralan geldik 24 saat onlar çocuğa bile koltuk almışlar. 3 yetişkin 6 çocuk vardı. OnumuDekilerin. Arkadakiler Suriye’den gelmiş muavin sordu Türkiye’deki duruyor bu göçmen kartını versin dedi yanindkai öbür siginmaci Suriye’den geldi diyor. Araba da sadece 4-5 türk bardi. İnan olsun o 24 sat noyunca yolda bir dünya polis jandarma vardı biri de durdurup arabayı incelemedi. Lanet bela okuya okuya canım çıktı samandirada indiler hepsini de lux arabalar aldı Adana’dan toplamışlar biber domates çuval çuval getirdiler İstanbul’daki akrabalarına. Ağladım yemin ederim ağladım benimcbebegim napcak bunları. Arasında diye ya… Eşim muavinle konuşuyordu ne bu böyle diye kimlik yok bir halt yok ama yani daki 10-15 yaşındaki cocuklari. Türkçe süper. Yetişkinler tekckelime Türkçe bilmiyor muavin diyor 10 yıldır buradalarmis tekstil atölyesi açmışlar ev falan almışlar diyor… Biz yakında burada mülteci oluruz merak etme