Gizem_1635 Canim kim ne demiş boşver ama keyfiye sezaryan isyeme lütvrn..
Doğum anı mühteşem geçiyor ama doğum sonrası rezalet + çok çok zorlu bir süreç toparlanman çok uzun sürüyor.
Ben kızım da normal doğum yapdım iyiki de öyle olmuş 2021 de ama oğluma normal doğum deneyip meçbur sezaryan oldum 2.5 ay önce keşke normal doğda idi toparlanmak çok zor oldu ve artık sezaryan doğumdan korkuyorum