MSultann Busel ne büyük nimetmiş ya Twitter, ıngstram ve YouTube. Eşim nöbette evde napıcamı şaşırdım resmen. TV de izlediğim birsey yok burda herkese salça oldum bugün resmen 😂
Mamacita1 MSultann Aynı durumdayız benimde eşim nöbette. Bu akşamdan beri sıkıntıdan patlıyorum evde bir başıma 😕
Meribiri1 Mine_01 yok iPhone 12 var bende İnstagram akış yenilenmedi deyip duruyor Twitter kullanmıyorum
Busel benimmdunyamm anladim canım düzelir umarım haberdar olmak için girmek istedim ama sağda solda durumla ilgili haberde yok
Ozgetfkc Pembebulutt bende android kullaniyorim o guvenlik uyarisini onaylamak gerekiyor yoksa kurulum saglanmiyor telefonda