@Tugcezeynep89 bende gecen ay cekildim, hatta girerken korkumu farkettiler, ben özel bir laboratuvarda cekildim. Bu muydu internette bahsettikleri dedim. Ceken bayanda işlemi ağrılı yapan eski makinelerle cekmeleri dedi, mesela sedyeye yatıyorsn catala yatar gibi içeriye kamera salıyor üstte de röntgen aleti gibi birsey var,tepede kalıyor, seni biraz sağ biraz sol yaptırıp o röntgen aletinine yukarıdan yon veriyor açı yakalıyor, eger bu alet yon verebileceğimz yenilikte olmasaydı rahimde görüntü alabilmek için vajinadaki kamera ile birlikte rahmine pozisyon vermeye calısacaktık dedi. Agrılı olma nedeni buymus, eğer imkan var ise ağrısz cekim yapan yerlere gitmeni tavsiye ederim.