ozgeee42 Merhaba dün betam 292 çıktı 10 gün sonra kese görmek için çağırdı doktorum ve bi kaç gündür kahverengi lekelenmem var? Sizin kaç gün sürdü kaç haftalıkken başladı? Nasıldı? Paylaşırsanız sevinirim :)
prensesim-2 ozgeee42 siz 10 günü beklemeyin bi doktora gidin her lekelenme yerleşme lekelenmesi olmuyor malesef şüphe düşğrmek istemem ama bazen düşğltende oluyor bi gidin derim
Sare_arslann ozgeee42 benim 4.haftslık yada 5. Haftalıkken olmuştu ağrı falan olmadan nokta kadar kahverengi lekeler oluşmuştu ama doktoruma gitmiştim korktuğum için sende bi git istersen
Hamileanne ozgeee42 oğlumda olmuştu adet oldum sanmıştım meğerse yerleşme kanamasıymış ondan ötürü baya geç öğrenmiştim hamile olduğumu :) iki gün sürmüştü kahve rengiydi ilk gün pet bile takmıştım hatta gelmişti baya
Semanur-51 ozgeee42 benim tam adet günümde olmusyu ilk başta leke şeklinde peceteye gelmişti sonra hafif avuç içi kadar kahverengi şeklinde iç çamaşırıma degmisti başka da olmadı sadece o gün oldu sonra hamile olduğumu öğrendim
ozgeee42 Hamileanne yaa benim açık kahverengi pembemsi ya kahverengi de diyemem pembede bi tuhaf ama az 2 kere geldi :) allah bağışlasın
EmineSerdar ozgeee42 benim kahverengi leke geliyor du yerleşme belirtisi diye onemsemedim sonra bı kanamam başladı acile gittim doktor aslında sana Nisan vermiş dedi kahverengi leke ile dedi şuan düşük tehlikem var sürekli yatmam gerekiyor korkutmak istemem ama bı doktora görünün bence
Denizahsen ozgeee42 büyük ihtimalle yerleşme kanamasıdır canım tabi sen yine de doktora görün ne olur ne olmaz kesin bir şey söyleyemeyiz
EmineSerdar ozgeee42 amin inşallah canım onu o kadar çok istiyorum ki 9 yıllık evliyim surda 4 5 gün sonra 10 sene olcak olmuyor du şuan hep yatıyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hamilelerde hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼😍😍
guzelanne01_ ozgeee42 benimde betam 1 kasımda 400 dü 2 3 gün sonra 2 damla kan geldi sonrada gelmedi panik yapmadım Kızımda çeşme gibi olan kanamamdan sonra🙈 Rabbim vermek isterse veriyor vermek istemezse her şekilde düşüyor bu yüzden bol bol dua et canım☺️
guzelanne01_ ozgeee42 hatta doktora bile gitmedim 27 ekimdede idrar testi yapmıştım pozitif bugun gidecem🙈Paniğe gerek yok canım sakin ol Allahın izniyle bişey olmaz sadece artarsa ve devam ederse doktora git progestan verecek sana belki durdursun diyede iğnede yaptırır başkada yapılacak hiç bişey yok