Petito35 Bi hafta önce lekenmeden dolayı hamile olduğumu öğrendim zaten tabi hala doktora gidemedim çarşamba gideceğim. az önce çok az pembe bi leke geldi korkmam gerekiyor mu
Nurr2203 Petito35 canim acile git her ihtimale karşı düşük tehliken olabilir çünkü gebelikte ilk 3 ay çok önemli ve kanama olması iyi bisey değil geç kalmadan git
cns__ Petito35 tabiki doktora gitmeniz en iyisi ama benim doktorum ilk 3 ayda pembe kahverengi lekelenme olabilir koşarak hastaneye gelmeyin, adet gibi kanama olursa o zaman korkun demişti. Kişiden kişiye farklılık gösterebilir tabi.
Petito35 cns__ yani bilmiyorum ilk hamileliğim de ilk 4 ay adet gibi kanamam olmuştu ve hamile olduğumu bilmiyordum. Şuan bu ilk ay konusunda çok acemiyim. Aşırı panik yaptım. Ve muayeneye daha var. İnşallah normal stresten olan basit bi kanamadır ya