Tüp bebekle yarım saat sonra 8+3 olcaz nasipse ikizlerimi bekliyorum 🥰🙏 5+5 de ve 7.haftada 2 kez kanama oldu lekelenmelerim.hala.devam 5+2 de kese gorduk 6+2 de kalp atışlarını duyduk yatıyorum hiç bişey yapmıyorum mide bulantılarım da prilam sayesinde beni zorlamıyor çok şükür vakit geçmek.bilmiyor ama kanamam.olmasin yeterki yatayım çok uğraştık 5.denemem.bu 1 düşük bir dış gebelik 2 negatif var rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🙏