Udu busranur_19 anne yani park yatak 7 takım kiyafet 2 battaniye 2 kundak 1 içi yün dışı deri patik 1 kadife kozmonot mont 6 tane iç zıbın Babynest Bu kadar daha bişey almadık gibi yani 😪
2Meyve- busranur_19 şuan 19 haftamız bitti 20. Haftamdayim a dan Z ye herşeyim çok şükür tam birde ikinci bebek olduğundan hiç bir eksiğim yok çok şükür 😅 bir tek eşim askerde eşim eksik birde karnımdaki prensesi bekliyoruz abisi ile 😅
zeynepaylaipek busranur_19 28 haftalık oluyoruz ikinci bebeklerin kaderi cinsiyette aynıysa kalanları kullanmak 🙂 kızımdan kalan şeyleri yıkayıp hazirlicam bir iki bir şey yinede alıyorum gezme kıyafeti diye😀inşaallah.
Seyma65 busranur_19 beşik ve bebek arabası hariç ufak tefek kıyafet küvet tırnak makası tarak gibi şeyler aldım çok pahalanacağı düşündüğüm için trendyol indirimden aldım
Busekaradayi puset, hastane cikisi, besigi, ve bi iki poset kiyafet 3-6 6-9 aylık suanlik oda yapmayi dusunmedigimiz icin sadece anne yani besigi aldik. bi süre daha birsey almam herhalde geriye bir bebek arabasi kaldı🌸
busranur_19 Busekaradayi Bizde bebek arabasını ve hastane çıkışını aldık 3-4 alt üst takım zıbınlar 20 tane yani yeterli mi değil mi hiç bilemiyorum bebek batırır sürekli diyorlar kararsız kalıyorum tekrar alıp almamakta
Udu busranur_19 öyle tabi heralde geri kalanları bu ay içinde tamamlarız diye düşünüyorum artık agirlasiyorum
Rabiaaaa zeynepaylaipek bende gezme kıyafeti diye bi kaç bi şey alıcam onun dışında her şey abladan kaldı 😂
busranur_19 Seyma65 Çok iyi olmuş bebek arabası bizde pahalanmadan aldık her an her şey olabilir çünkü 😃😃
zeynepaylaipek Rabiaaaa kesinlikle 🙂 zaten herşey ne kadar pahalı ben ilk kızımda a dan Z ye herseyini dizmistim o zaman uygunmuş fiyatlar ya şuan uçurum
Udu Nerican 6. Elele madre anne yani park yatak 2800 e aldik biz gecen indirimdeydi 2300 e dusmus yatagida hediye Elelenin kendi sitesine girin
Udu Nerican Udu https://www.elelebaby.com/elele-madre-anne-yani-park-yatak-oyun-parki-70x110-cm-gri-siyah