Nevaninannesi Newmomi yani saçı kestirme der büyükler nineler. Bilimsel açıdan bir zararı olacağını sanmıyorum açıkçası ama insan konu bebeği olunca öyle saçma şeylere de inanıyor ki😀
Papatyaa_01 Newmomi ben kestirdim son zamanlarım yine kestiricem sanırım daha 1 ay oldu kestireli çok çabuk uzadı :)
Tugceakts67 Newmomi saçımı kestirdim de organik boyayla boyadım da hiç birşey olmadı bebişim sağlıklı doğdu 41 günlük olduk bile
Newmomi eylulicten Nevaninannesi çocuğun ömrü kısalır vs inanasım gelmiyor batıl inanç gibi bence ama başka bir zararı var mıdır acaba diye merak ettim
teacherozlem Nevaninannesi ya hiç sormayın hiç bir saçma hurafeye inanmam ama tek saçımı kestiremiyorum 😂🤭 eşim de benimle dalga geçiyor inandığım için aslında inanmıyorum ama acaba bile yetiyor
Kiraz19 Nevaninannesi ay evet benimde hic batıl inanclarim yoktur ama konu bebegm yinde risk almiyorum kestirmiyorum :)
Newmomi eylulicten uzaması için vücudumuzdan vitamin çekiyor olabilme ihtimali aklımı kurcalayan kısım ben organik boyayla boyadım doktorum boyabilirsin dedi
eylulicten Newmomi ben zaten 38.haftamda kestirdim doguma yakin uzun sacla ugrasmayayim diye. Oyle yapabilirsiniz 😊
gizemakay Amaaan batıl inanc :) doguma bir ay kala kısacık kestirecegim. Kışın ortasında upuzun saclarımı kurutmakla ugrasamam :)
Nevaninannesi teacherozlem bir de ben sarı saçla hamileliğe yakalandım. Uçlar vs felaket ama bakalım sanırım kestireceğim gibi
Busracnbr 38 haftam da doğumdan 1 gün once kestirdim. Uzun ve kıvırcık saçlarım vardı. Dayanamıyordum artik😂 Siz de son günler de kestirebilirsiniz :)
Gmzttran_1 8 aylığız, Saçım hızlı uzuyor kestirmem gerekiyor aslında çok kırık var dibim geldi sizce doğuma yakın mı boyatayım şimdi mi kafam karışık 🤷♀️ doğal boyayla bu arada