Ne diyebilirizki hepimize geçmiş olsun.. Geçen hafta eminonune falan gittik pamuk ipliğine bağlıyız demekki her an hersey olabliyo ınsllah hemen bulunurlar.. Ama düşündüm de bu dünyaya 2. Çocuk getirmek mantiklimiydi kendi kendime bunu sorguladım korkuyorum biraz kötü şeyler. Olmasından şerefsiz pkk Allah belalarını versin ınsllah kabul etsinler. Artık burası Türkiye cumhuriyeti ve asla degismicek