Tkzbuse geçmiş olsun, bende bugün grip oluyorum ufaktan başladı, şuan nane limon içiyorum, birazdan c vitamini olsun diye meyve yiyeceğim, uyuyacağımdada parol içicem malesef içmekte istemiyorum ama en azından ateş çıkmasını engelleyebilir parol inşallah gripde ilerlemez 🥺