Tek birşey söyleyeceğim “ geçecek ” ikinci bebeğim ve ben de ne denediysem olmadı.. ikincisinde daha sakindim birinciye nazaran. Ve sadece kendime surekli “ geçecek ” diye tekrarladım. Biliyorum, biz anneler icin cok zor dönemler yeni doğan dönemleri ama canlarımiz sağolsun da gececek arkadaslar. Suan 4 aylığız ve giderek azalıyor hâlâ arada bir oluyor ama krizler yok hamd olsun. Bol bol sarılın bebeğinize bu dönem de, istediği her an kucağınıza alın, öpün, koklayın, konuşun.. öyle güzel anliyorlar ki bizi. Bizim birde ablamiz Anaokuluna gidiyor ve haliyle okullarda bulunan salgını eve getirdi hic abartmiyorum yaklaşık bir ay boyunca hem gaz, hem burun tıkanıklığı,hem öksürük gece gündüz kavramını unutup iyi olsunlar diye ugrastim. Hamd olsun suan iyiler ama diyorum ya ne kadar uykusuz da olsak, yorgun da olsak bir gulumsemeleri, bir agu demeleri herseyi unutturuyor. O yüzden bol bol sarılın bebesinize.. Bütün krizler gececek.. 🌺🌺🌺🌺