Mrym11 öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun.. ben ilk doğumumdan önceki gece nişanım gelince oturup ağlamıştım korkudan 🙈 ya yapamazsam, bebeğime zarar verirsem diye.. sonra bunca insan başarmış ben de yapabilirim dedim.. sancı sürecimde epidural aldım, Doğum anında sancım vardı, 3 ıkınmada doğdu oğlum.. ikinci doğumumda nişanım gelince yine kötü oldum, bu defa bana bir şey olursa büyük oğlum napar diye, onu geride bırakmaktan korktum ☺️ Suni sancıyla toplam 4,5 saatte Doğum yaptım ☺️ İnsan ister istemez korkuyor ama geçiyor.. müthiş bir his normal doğum, eğer sağlık sıkıntınız yoksa kesinlikle tavsiye ederim ☺️☺️