180720 aframoms13 yok hiç öyle şeyler olmuyor bizim tek sorunumuz gündüzleri uyuyor geceleri ohooo zıpır zıpır 😂😂😂
aframoms13 180720 o bizde de var ahhaha gündüz süper gece tam başımı yastığa koyuyorum halaya kalkıyor bizimki çok tatlı 😂😂😂
aframoms13 tmelooo bende de çok sertleşme toplanma oluyor çok sık kramp giriyor siz doktorunuza sordunuz mu hiç neden oluyor diye bizim görüş günü daha gelmedi
tmelooo aframoms13 ben salı günü gidicem kontrol günüm o zaman sorucam bunları çünkü çok sık olması bi yerde okudum ne kadar dogru bilmiyorum erken doğum riski olabilir diye okudum aklıma çok takıldı bende çok oluyor ben normal sanıyordum hiç sormamıştım salı günü sorucam
Eldgrn 180720 bende öyle daha 200 lerdeyken derdim ne zaman gelecek o gün de paylasicam geçmiyor zaman diye yine geçmiyor gibi geliyor ama bak olmuş kalan gün sayısı 100 inanılır gibi değil valal
180720 aframoms13 ben alıştım artık şimdiden eşimi alıştırıyorum ben uyuyorum o bebemizle uğraşıyor biri içerden vuruyor öbürü dışardan komik oluyor bazen gülmekten uyuyamıyorum 😂😂😂
Esayser 180720 Ayy hayal etmesi bile çok güzel minnacık şeyler yıkayacağız ütüleyeceğiz rabbim sağlıklı sıhhatli giydirmemizi nasip etsin bizlerde hayırlı bi doğum 🥰
180720 Esayser aminnnn inşallah sağ salim kucağımıza alır bi avazda doğururuz Allah hepimize nasip etsin 💖
180720 Eldgrn bende valla dün farkettim çoğu gitti azı kaldı diyorum ve yani nasıl geçtiğini anlamadım bile sanki dün öğrenmişim gibi 🥹
aframoms13 tmelooo ben en son gittiğimde kasılmalarımı söyledim magnezyum da kullanıyorum dedim iyice baktı inceledi erken doğum riskin görünmüyor kapalı falan dedi detaylıda da doktor baktı öyle bi risk yoktu bilmiyorum bebeğim de baş geliş korkuyorum bende
180720 hulyadmrll e bebekte King angle var kesinlikle alın aldırın aşırı rahatlatıyor ben her sabah burnum boğazım kuru kalkardım aldığımdan beri mükemmel uyanıyorum hem esans koymak için yeri de var bebişin burnu tıkanırsa nane yağı falan koyulabilir
aframoms13 180720 bugün misafirliğe gittik kayınbabama eşim bebişi dürtüyor kız uyuma kalk dedenin elini öp diye güldük hepimiz 😂😂
Seymapple Benimde son gün 10 şubat. Bir çok şeyini aldık ama valizi 30. Haftalardan sonra hazırlamayı planlıyorum 🤗
180720 hulyadmrll evet bende 719 tl almıştım 4 lt kapasitesi var otomatik kapanıyor su bitince bide görünüşü falan estetik
180720 aframoms13 bizim oğlan çocuğu kimseye kendini göstermiyor dün annem babam ve eşim doktora gittik ve göz göre göre sırtını döndü göstermedi kendini doktorumda yandınız çok nazlı olacak diyor 😂😂😂
aframoms13 180720 normalde kız bebekler nazlı olur derler sizinki baya sıkıntılı olacak demekki 😂😂 sağlıklı gelsin de bebiş 🫶
Melifarslan 180720 benim oğluşumda aynı gittpimzde sürekli omurgalarını sayıyoruz 😅🥲 adla dönmüyo aç🙈😅 sağlıkla alalım inş hepimiz kucağımıza da varsın göstermesinler 🤲🏻🥰