Aysuyaman canim biz de alıyoruz ama faturalar sizin adınıza olmasi lazım ya da ev sahibi başvurabilir… esim e devletten yaptı elektrik 130 onaylanmış üzerine 1.5 TL koyup ödedik…bir de ptt de ödeme yapılıyor yine fatura kimin adına ise o kimliği ile gitmesi lazım yanında bir fatura örneği ile