Kızlar 11 haftalıkken Mayıs ayında kürtaj oldum. Doktorum 1 kez adet olduktan sonra korunma demişti, Haziran temmuzda bekledim ağustosdan beri deniyoruz olmuyor. Geçen ay tekrar doktora gittim hormonlara herşeye bakıldı temiz çıktı klomen verdi ilişkiye gireceğim zamanı söyledi bu ay yine olmamış çok üzüldüm tavsiyeleriniz var mı deneyipde oldu diyeceğiniz