Yldrmi Kızlar 6 haftalık hamileyim karnım şişti. Sizce normal mı , ve neden böyle oluyor ? Birde karnımın altında bir ağrı sanki sıkı birşey giymişim ve agrısı var gibi… Bu durumu yaşayanlar varmı ??
Der96 Yldrmi bende oyle oldum gecen hafta yumru gibi birsey var gibiydi doktora gittim normalmis hala da karin ici agrim var
Ahuum Yldrmi sindirim yavaşlıyor . İlk üç ay aşşırı şişlik oluyor. Bnm şimdi 7. Aya gircem ilk zamanlardan daha küçük karnım. Bende korkmuştum ama zamanla iniyor
MaviDeranHazal Yldrmi ben de öyle olmuştum. İlk gebelik olunca ilk haftalardan şişiyor sandım 🤭 hormonlar bağırsakları etkiliyor şişkinlik oluyor. Sonra düzeliyor ben şimdi 6 aylık hamileyim karnım iki haftadır azıcık belli oldu 😁 öyle değilmiş yani. Napalım bilmiyordum
AdinsMom Yldrmi çok çok normal vücudun bebişine alışmaya çalışıyo annesi geçicek yakında benim bi gün şiş bi gün inik oluyo ama eskisi kadar değil
zu98yb Yldrmi canım cok normal adet geciktiği için ve sindirim yavasladigi icin şişkinlik ve gaz oluyor bu da ağrı yapiyor özellikle kasık kısımlarında benim de ilk 3 ay devam etmişti şimdi 7 aylığım kasık ve gaz ağrıları yerini bel ve bacak ağrılarına birakiyor 🤣🤣🤷♀️🤷♀️🤦🏼♀️