39+4 olucaz bu akşam ve sabaha kontrolümüz var ne açılma var nede bir nişan su belirtisi doğmak istemiyor geçen hafta sadece yumuşama var dendi yoksa sezaryen alacaktı bekletti bu hafta attı bakalım yarın ne diyecek bide 4 kiloya yaklaştık normali çok istiyorum ama sonumuz sanki sezaryen gibi tabi yumuşama denen şey açılmaya çabuk dönen birsey değilse